du fick för stor del av mitt liv

eftersom mina vänner älskar sina tvålar, så sitter jag hemma. alldeles ensam. det är inte lätt. dock så är jag effektiv på bloggfronten. men ingen verkar bry sig. förutom frida. för hon är den enda som vågar kommentera. frida är ganska bra ibland. observera ibland. jag vet att ni läser. det är bara att kommentera. snälla, gör det. jag vill inte bli bitter och girig som kissekatten. jag är snäll. jag bits inte. om man inte gillar't. såklart. snälla?

jag har hittat bästa låten med melissa horn också. eller, i alla fall en låt som jag inte kan sluta ha på repeat. hanna.






Kommentarer
Postat av: frida

Haha tack fanny. Du är bra du med. Rätt ofta till och med.



Och melissa horn is wonderful.

2009-11-12 @ 19:06:21
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0