i love your duck with all its ducky goodness

något jag blev oerhört taggad på, när jag sitter här och inte kan sova och käkar mina halstabletter för att ens kunna andas, är reading 2010. folk som känner mig vet att jag alltid kommer på saker jag bara måste göra. och det här är en sådan sak, som jag snackat om i flera år nu. men 2010 känns som ett bra år att göra't. 18 år och allt.

jag blev inte mindre taggad då jag flickr:ade just reading festival. resultatet kommer här







kan man bli annat än supertaggad? nej. det är inte möjligt. när man sen också vet att några av de band som lirade på just denna festival i år, var bland annat kings of leon, arctic monkeys, the gallows, bring me the horizon, placebo, alexisonfire, kaiser chiefs, fall out boy, jamie t, afi, lostprophets, billy talent, rise against, atreyu & jack's mannequin kan man ju inte annat än undra vilka som kommer att lira nästa år.

jag vill fara so badly

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill se kings of leon so badly

2009-11-05 @ 00:33:18
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0