är det du som är söt, eller har jag fått en sockerbit i ögat?

hela min familj sitter framför dansbandskampen just nu. (go playtones). min bror frågade nyss: alltså.. den där magnus carlsson, har han pojkvän nu eller?
vi diskuterade ett tag, och kom inte fram till ett svar.
efter det så utbrister han: alltså.. det finns verkligen ingen som patrik. han är så otroligt söt.
alla kollar undrande på honom.

jag har inget emot homosexuella alls. det är bara det att min bror är världens "macho"-tönt med piercat ögonbryn och tjejer hemma här varje helg. han är den som skriker bög till alla och som har mardrömmar om transor.

det hela var faktiskt riktigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha

gölligt hörru

2009-12-20 @ 11:35:01
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0