dear mr president you'd never take a walk with me

jag brukar i vanliga fall inte tycka om söndagar eller vindeln eller saffran.
men idag känner jag att det inte är någon vanlig dag.
jag tycker om det här. det är snö ute i massor, och det snöar fortfarande. jag har varit ute& gått en långpromenad med vovven och nu sitter jag framför project runway och önskar att jag också var begåvad.
snart så tänker jag gå upp de 23 stegen i vår fina trapp, för att sätta på vattenkokaren och göra mig en kopp saffran-apelsin-granatäpple-te. med farmor&farfars honung.

den här söndagen har varit helt okej, helt enkelt. kan bero på att jag fördrivit tiden då jag inte promenerat eller druckit julmust, med att glo på bland annat hitlers helfer season 1 och season 2, bland annat om mengele, göring och bormann. just nu tankar jag occult history of the third reich. kalla mig nörd. jag tål det.

















just nu känner jag sånt sug att gadda mig. något så oerhört. och idéer har jag massor av.
här finns sjukt mycket fint.



Kommentarer
Postat av: frida

SLUTA

det är inte rättvist

2009-12-07 @ 11:31:39
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0