måste måste måste efter

-fara som au pair till england, till någon ranch med hästar och inga gatlyktor och en liten unge som har fräknar och rött hår och heter harry. mama& papa ska vara snälla, jag ha eget rum med massa ljus och fina bilder på de finaste på väggarna och sen ska jag baka lussekatter till jul. utan russin.
-till new york för att gå på klubbar där bara sånna som blivit less på radioskval och svenskar, hänger. där folk bara är, där ingen frågar frågor som egentligen inte är intressanta, och där alla är så fina i lackskor och lockigt hår och rött läppstift.
-träffa min egna vind eller båt, dricka rosévin på grönt gräs i paris tillsammans med folk som anser sig vara bra, men inte för bra.  -dansa tillsammans med änglar ända till morgonen någon midsommarafton där inga förutom de allra bästa är, lyssna på gamla goda bright eyes och skratta tills magknip.
- ha en egen fin lägenhet som bara skriker fanny om den. massa ljus, återigen. fina färger men mest svart och ljust och vitt och så. skivor överallt, sen så ska det vara så där lite gulligt stökigt. dessutom ska det finnas te i alla de möjliga smaker & jag ska bjuda över mina vänner med fina frisyrer, hjärtan av guld och bra musiksmak på middag, bara för att jag kan. helst skulle den vara i någon fin stad som barcelona, london eller barcelona.

det är väl lite av det jag vill. jag märker att jag mesat ned mig sedan svartlila hår, hardcorekonserter och drömmar om en pojke som inte bryr sig ett piss om annat än smink& marilyn manson. egentligen har jag inte det. jag har bara börjat värdera saker annorlunda.


tror jag.



Kommentarer
Postat av: sarah

alltså, helt seriöst. ibland undrar jag varför du inte tjänar 40000 spänn per månad på det här. :*

2009-12-24 @ 17:45:42
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0