fan vad vi är kristna

städ, städ, städ. jag har äntligen tagit tag i mitt liv. det har jag egentligen gjort hela dagen. endast 2 förbaskade julklappar kvar nu, och några få, ynka, enstaka kronor fattigare. eller?

jag har i alla fall ändrat textstorleken för er blinda satar som inte kan läsa ordentligt. jag nämner inga namn, men jag har fått klagomål av bland annat tant martha, tant sofia, tant saga och tant frida.

nu har jag i alla fall gjort min goda gärning för idag.
nu: back to the städning med mina älsklingar, det vill säga pojkarna i simple plan.
ni får säga vad ni vill om dom. jag bryr mig sååååhääääär mycket ><. det vill säga inget alls.
för dom är mina favoriter, har alltid varit och kommer alltid vara. live with it.




Kommentarer
Postat av: saggis

hahah vad du är duktig :)

fan vad vi är kristna :)

2009-12-10 @ 20:26:15
Postat av: frida

jag trodde du skrev att du tagit ditt liv. blev nästan nervös där en stund.



kanske var det bättre ändå med den där pygméetexten du hade tidigare. då var jag ju liksom tvungen att koncentrera mig.

2009-12-10 @ 20:55:32
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

jag har fett grymma vänner asså

2009-12-10 @ 22:17:53
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0