finska bögar och norrländska spritknyckare

trästocksfestivalen år tvåtusensju. jag och bästa barndomsvännen linda for. vi hade våra the breeze the breath-tröjor på oss. vi kollade ner på alla fejkade emos som sprang runt och spydde bakom tält och skrek och var packade. tårar ritade under ögonen och såklart en likadan tröja som precis den vi hade på oss. vi visste att ingen ens egentligen hade hört deras låtar på riktigt. så vi satte oss ned och brände oss på en brännässla och drack utslagen cola. då plötsligt kom det gåendes ett gäng, som nyss också bränt sig på en brännässla och som sa att de tyckte vi såg helt ok ut. vi gillade dom från första början.
jag skrev ned min msn på en random bruds hand, med hennes eyeliner. jag satt och tänkte i bilen hela vägen hem, att jag hoppades att hon inte glömde bort att hon hade min msn skrivet på hennes hand med en eyeliner, och duschade utan att skriva ned det eller gick ut, utan vantar när det regnade.
hon glömde inte bort att jag skrivit min msn på hennes hand med en eyeliner.
och efter trästocksfestivalen tvåtusensju har jag och min sarah gjort massor. vi har letat förgäves efter pojkar utan magar, vi har hittat på helt nya djurarter. jag har lärt henne skiva gurka och hon har lärt mig att dricka jack daniel's i armkrok.

det jag främst ville säga med det här är att jag är så glad att jag och bästa barndomsvännen linda tog oss iväg till skellefteå den där sommardagen tvåtusensju, och att jag saknar sarah jätte mycket. här är hon. min vän sarah. hon är så snygg att man nästan blir galen.


Kommentarer
Postat av: sarah

alltså, awwww. AWWWW.

blir så fett rörd! älskar dig och saknar dig med :*

2009-12-30 @ 06:53:20
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0