ge mig solen så ska jag hälla ner den i en pool och simma längd efter längd och växa mig stor

dagarna verkligen bara flyger förbi.
nyss var det 14/3 nollnio och jag och frida bråkade med bitches och hängde med underbara partytaggande göteborgare. mates of mine spelade sin sista spelning i umeå för ett tag, och jag fick med mig en jävligt spec preview av magic box's nya skiva.
nyss känns det som att det var skolavslutning, och fina linda sprang ut genom de stora dörrarna på midgård. två år kvar, två år kvar, skrek alla onyktra snygga treor. alla spiknyktra ettor skrek: arbetslös, tjalala.
och det känns som det var nyss jag och sofia drack hemkört vin med modeller ifrån norrköping i något tält i piteå, snackade lite norska och dansade med promoe, timbuktu och hassle.

tiden går sjukligt, ofattbart fort. alldeles för fort, för att vara ärlig. snart sitter jag där, en 70-årig kärring med kanariefåglar i burar och kanske någon katt här och var. hemskt.





summer
weheartit

Kommentarer
Postat av: frida

fanny, vi ska i alla fall bli gamla och coola tillsammans.

2009-12-01 @ 23:42:22
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0