grupptryck ni vet

år tvåtusennio har varit allt annat än average, som vi hade sagt om vi bott i staterna. vi säger väl medelmåttigt. jag hatar ordet medelmåttigt. jag får en sådan äcklig känsla av det bara.

hur som helst så har året bjudit på en hel del sockerbitar. det har varit skratt, gråt, fylla, norrmän, musik och massa andra saker som gör en på ett sånt bra humör. gråt får en faktiskt på bättre tankar.

jag har försökt lista dagar slash saker slash händelser på året, som varit lite extra underbara än dom andra. här är en del av de dagar slash saker slash händelser som jag kommer att minnas om tvåtusennio år.

  • spanien med jennie
jag for till spanien och la bisbal tillsammans med min gamla goda underbara vän jennie. vi stekte runt i svarta bilar med nedvevade rutor och partymusik. vi for på klubbar med dansande gudar och vi samlade på oss rosor från främlingar. vi gick på maskerad och träffade kycklingar, basketspelare och robotar. vi höll på att skrämmas ihjäl av flygplan och vi hade riktigt kul med 41-gradig feber.



  • brännbollsyran
sofia var den enda som spelade. hon förlorade alla matcher. men vi kollade på ändå. vi såg alcazar och det är rätt läskigt hur bra både jag och sofia kunde låtarna. nästan längst fram stod vi. och sjöng. vi snackade med industri royal och vi skulle på efterfest. jag skulle heta sanny och sofia skulle ha en scarf. vi spelade ölspelet och jag söp folk under bordet.



  • trästockstorsdagen
jag hann vara på trästock en dag. en endaste liten dag. på torsdagen. jag hann träffa flertalet klassvänner och en hel del okända beatboxtalanger, trädkramare och gamla bekanta. jag fick kramar och nästan en polisrapport och jag fick följa med backstage. linda spelade och deportees var så fina.



  • palamós
än en gång spanien. nu med finaste martha. och våra madres. vi stekte på stranden hela dagarna, käkade vattenmelon, missbrukade fanta lemon och spanade in stekheta grannar. om nätterna umgicks vi med nyfunna vänner som gillade partymusik och vi åkte runt och det var så varmt och dom körde så fort så vi skrek och kollade att bältet var fast. vi for på nattklubbar och köpte vodka för glasspengar och vi spelade fotbollsspel på barer. vi satt på stränder och snackade skit och vi träffade irländare som var så söta. jag fick ett halsband så som dom brukar få på film. det ligger på min stereo och varje gång jag ser det vill jag tillbaka. bara för en liten stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0