h81 snap placket jacket $46.90

för ett tag sedan hade jag 275 vänner på fejjan, det vill säga facebook. jag bestämde mig för att jag inte kunde vara nöjd med mitt liv före jag kommit över 300-gränsen. nu är jag på god väg. 296 står siffran på nu. 4 to go. jag har addat allt ifrån gamla barndomsvänner till halvkändisar och gamla fotbollsspelande idioter. det är mycket jag fått lida mig igenom. men snart är jag där: 300 vänner = ett värdigt liv.

tack& bock

p.s den lätt snyggaste människan just nu är cimon lundberg. jag blir nästan helt till mig när han dyker upp i rutan. grr. d.s



p.s 2, just nu fick jag ett mail om att en människa accepterat min vänförfrågan på facebook. 297 alltså. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0