higher heels and lipstick napkins

jag råkade hitta en gammal låtlista på itunes. och gud vad bra musik det var. jag blir nästan alldeles nostalgisk. jag har därför gjort den här för att ni ska få veta hur bra musiksmak jag faktiskt har. creds till moi, tack.

jag hittade också en del underhållande kommentarer angående "emo". jag tänker inte ens gå in på ämnet. jag blir bara frustrerad och arg och allt dåligt, för jag förstår inte kopplingen mellan död och blod och underbar musik. kalla mig korkad. det är i alla fall skrattretande att läsa kommentarer av personer som mest troligt lyssnar på just de banden man nämner som "emo" i forumet, och försöker bevisa för sina vänner som också lyssnar på musiken, men inte vågar erkänna det för sina vänner, att han inte lyssnar på "emo". konstig mening det där, men jag hoppas ni förstår.

dont ever put punk with emo, emo is for slit the wrists faggots who cry

det är fruktansvärt roligt att dessa, tja, låt oss kalla dom idioter, inte verkar ha någon alls kunskap inom musik, men ändå vågar uttala sig i musikforum. hur kan man säga att emo inte utvecklades från punk?

knasigt det här alltså.

oj, jag hittade en ännu underligare:

MCR (My chemical Romance) are NOT an EMO band, Avenged Sevenhold might be but not MCR.

skrivarens kommentar under ovanstående citat löd: i'm listenin to MCR right now actually.
verkar inte det här konstigt? han vägrar medge att MCR,just för att han lyssnar på dom. varför är det dåligt?
nu blir det här inlägget jätte töntigt, och det finns säkert inte en själ där ute som bryr sig ett piss om det. så jag ska sluta nu. hejdå.





Kommentarer
Postat av: sarah

jävla emolista, SÅ JÄVLA DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-21 @ 18:42:54
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Postat av: sarah

sv: SLAYER, NAKNA BRUDAR OCH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-12-21 @ 23:44:40
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0