jag klarar mig aldrig ensam

jag tänkte bara berätta hur bra gårkvällen var. vi åt så vi nästan sprack. typisk tjejmat egentligen. sallad och paj och mums. vi lekte lekar. linnéa var mest sugen, martha hade bäst tungteknik och suss pojkvän hade längst.
vi skrattade och grät av att vi skrattade och vi sjöng med till gamla håkan-låtar tills våra röster försvann och julgranar nästan gick av. vi färgade emilias vodka grönt och nedia busplingade och köpte snus.
gårkvällen var alltså hur bra som helst. som vanligt. det kan ju inte bli annat när man samlat de allra bästa flickorna.

nu ska ja städa upp lite. jag tänkte att det hade varit skönt med rent när det strax är ett nytt år.
lyssna på lasse lindh ska jag också. älskade, älskade lasse.





Kommentarer
Postat av: W

vem hade störst tuttar då ? ;D

2009-12-30 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0