just a lullaby

just nu lyssnar jag på jason mraz. och då menar jag inte den fejkade, sell out-mraz, utan den riktiga, gamla jason. han som man tyckte om för att ingen annan hade någon aning om vem han var. nästan.
jag lyssnar i alla fall på sleeping to dream, live versionen som finns på min spotify-playlist.

vad jag ville säga är att jag och sofia haft vår málaga-tripp bokad i 65 dagar. dock har inte allt varit helt klart, så vi har ikväll bokat både inrikesflyg och sett till att vi får oss en natt i stockholm dagen före vi lämnar detta hemskt kalla och tråkiga land.

det var ungefär allt jag ville säga at the moment

ullared nu. peace och puss på mattix


älska bilden. visst är jag söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0