let's get down and freaky baby

jag vet inte vad jag är på för humör idag. det är något konstigt. typ sen jag började på midgård för cirkus 1½ år sedan så har jag mest klagat på att det är alldeles för mycket läxa, en hel del snobbar och väldigt mycket pluggande, bara. dock så har jag alltid tyckt om min klass supermycket, och jag fullkomligt älskar spelningarna i kafeterian och projekten i valhalla.

jag tänkte bara att jag ville säga det. så om det finns någon osäker liten 94:a som läser detta så ska man absolut inte tveka att välja midgård. det är verkligen hur fint som helst. och mysigt. jag menar, ett avsnitt av sunes jul per dag fram till jullovet är inte att leka med.

tove,mates of mine, robert kragh till melodifestivalen (inte för att lovestoned är det hippaste bandet, men själva kragh har jag däremot ingenting emot). vad mer begär man?





Kommentarer
Postat av: frida

<3

2009-12-08 @ 19:13:45
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: yo

<3

2009-12-09 @ 16:33:49
URL: http://josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0