mina förra klappar till er har varit riktiga floppar

jag blev inspirerad av YOyoyoyyossan med julklappsrim. dock är jag inte i närheten av att vara lika kreativ som henne, som hittar på egna rim. jag googlar. funkar nästan lika bra. tummen upp.

Varken hot eller bittra skrik,
varningslarm eller skränig musik,
får Anton att släpa sig upp ur sin binge,
så nu provar vi med en propellervinge.
Det var jag som fann detta geniala.
Måtte det rycka dig ur din dvala.


snacka om äg. jag vet att min bror älskar mig. och kommer älska mig ännu mer efter torsdag (L)


Kommentarer
Postat av: sarah

JAG VET VAD DET ÄR TROR JAG, och den är HEMSK! helt sjuk, har en själv och vågar inte använda den ):

2009-12-23 @ 16:21:07
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Postat av: yo

jag antar att det är nu jag ska säga tack, trots att jag inte riktigt kan hålla med ;P haha

2009-12-25 @ 17:30:59
URL: http://josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0