på tal om myspace once again

jag vet inte riktigt om det här mailet var menat som seriöst. fast, det måste det ju vara, eftersom den här människan startat en webbsida. ni kan få läsa det:

Hej till alla här. Swedish text.

Jag kontaktar så många jag kan och helt ärligt förmedlar om denna fakta, så att alla
som helt rätt följer sin helt rätt för alla känsla ska fortsätta att göra så helt rätt för
alla de känner de kan göra helt rätt för alla här i verkligheten.

Och jag vet att detta nu innan verkligheten helt rätt bevisat sig för alla ska kunna tyckas att jag
låter som en galning när jag förmedlar om denna fakta om verkligheten, med vad jag kommer göra.
För det är bara galningar som sagt något som i närheten låter som det som jag
kommer helt rätt göra, jag vet att jag furst nu innan detta har skett så här
helt-rätt som detta kan ske för allas bästa så ska det låta som jag kan vara galen.
Och jag lovar att jag har varit hos flera olika psykologer och rehabiliterat, och ingen
av alla dom har sagt att jag är eller kan vara galen. OK

Och jag lovar att allt jag förmedlar om är helt
ärlig fakta jag vet helt 100% säkert. OK

From the creator and owner of: http://www.dennisinthereality.nu/


jag förstår inte alls grejen? alltså, jag sitter och skrattar högt för mig själv för att jag inte förstår vad det är han vill säga. jag kanske är trött, eller korkad. men jag förstår ingenting, ingenting alls. snälla berätta om ni fattar något alls.

Kommentarer
Postat av: frida

jag fattar inte heller.

fast det förvånar nog inte dig.

2009-12-14 @ 11:52:48
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, störd ponke dedär:O

2009-12-14 @ 16:46:44
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0