ta mig tillbaka till sommar varm öl och fina norrbaggar

det var som en gåva från ovan. på min jakt efter mina 300 vänner på facebook (som jag nu överskridit), la jag till en barndomsvän. på hennes profil såg jag en vän hon hade, som hette john omix mikael, det vill säga en av norrmännen jag och sofia spenderade våra roligaste dagar med i somras, i piteå. jag blev jätte glad. vi pratar nu. han planerar en umeå-resa och det här känns riktigt, riktigt kul. jag vill ha sommar, sommar, sommar.

O M M I X säger:
hej:) ja, pdol :)

fanný säger:
nemen så trevligt! :)

O M M I X säger:
jeg skulle komme til umeå den her helgen men kunne ikke:( Vet du hvem Nilla er? han blonde duden som var med oss..? har du msn btw? kan hende jeg må på job i slutten av uka,hvis ikke så reiser jeg til gran canaria:)
Heheh,ja det er det ;p randig trøja? hva er randig?:p han er litt chubby og halv blond,whatever men han har reist til umeå:)


snart blir det en repris av dagarna i piteå. jag känner hur min hjärna vill prata norska, men det går som inte. det låter som.. som dålig norska, helt enkelt. eftersom jag inte kan snakke norsk.




Kommentarer
Postat av: frida

Nej, det var Jörgen den ondingen som gjorde det.

Borde väl va så att du hade 25 % chans? Vad jag vet har vi 4 ponkisar i klassen.

2009-12-08 @ 21:27:17
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, smart där fanny.

du är ju riktigt klipsk ibland. (OBS! ibland alltså)



HARU HÖRT ATT VI INTE HAR NÅN ARL IMORRN?

2009-12-08 @ 21:35:08
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, men försov dig inte. klant.

2009-12-08 @ 21:45:09
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0