tears don't fall

jag läste någonstans att det inte är städningen som tar tid, utan att det är alla minnen som bubblar upp som gör't. och så är det. som min vän frida, har jag också tusentals små lådor av allt möjligt. och det är lika roligt varje gång när man hittar saker man totalt glömt bort.

som min autograf jag fått av orlando bloom. jag& josefin bestämde oss en gång att skriva ett brev till den då snyggaste personen vi visste, det vill säga legolas.  vi fick svar också. och jag vägrar än idag tro att den är annat än riktig. så vi snackar inte om det.

jag har också hittat en bild på min konfirmationsgrupp i polen. när vi var i någon saltgrotta av något slag. alla är så fruktansvärt söta. jag är en riktig tuffing med mina mp3-lurar i öronen och alla ser så små ut så det känns inte som att det faktiskt var vi. vi kändes så mycket större och coolare.

annars har jag bara bakat idag. bakat och lyssnat på john mayer och lite maria mena.


en djävla blandning alltså

Kommentarer
Postat av: frida

Maria Mena är min norska kusins största idol.

Eller det var förut i alla fall.



Varför jag berättar det för dig är oklart.

2009-12-23 @ 09:49:00
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0