that motherfucker got old

ni kanske inte gillar det här som jag skriver om. men det gör jag. så jag tänker inte ens fråga folk vad det är ni vill läsa om här, i MIN blogg. he he. elak är jag. det vet jag redan, det behöver ingen påpeka. men jag tycker ni ska kolla in dessa intervjuer oavsett om ni älskar eller hatar mig, gerard way, musik, snö, vatten, vad fasen som helst. you might actually like it.

jag tycker i alla fall att intervjuerna är så fina, och jag skulle kunna kasta en snöboll på obama eller äta ål, bara för att få byta plats med journalisten. men en vacker dag, då jäklar ska ni få se på saker.




Kommentarer
Postat av: frida

Pete Wentz är mums.

2009-12-21 @ 16:56:04
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: alltså, hahah, jag älskar att du inte förstår ironi ibland. jag lyssnar fan på grejer på den där listan, jag leker bara coolprovokativmetalchejjjj_97 :*

2009-12-22 @ 02:09:52
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0