the false message

nu har jag bestämt mig för att ta en paus med boken. bara ett litet,litet tag. allt för många dör.
på tal om något helt annat än irland under 40-talet, så kan jag ju dela med mig av ett klipp min vän sarah skickade mig igår. någonstans där vid 1.40 så är det ju ett antal snyggingar i publiken. hardcore är vad vi är fan.



dock är det sjukligt synd att alla som faktiskt är underbara förstör så mycket. jag blir bara arg och sur och förbannad och grymt frågande när jag tänker på det. varför, varför? varför?
jag kan i alla fall säga att det var kul så länge det varade, hell yes.

men nu gör vi slut. och det är helt ert fel.

Kommentarer
Postat av: frida

va? gör vi slut?

2009-12-16 @ 16:33:50
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0