turn of seasons

idag är jag ensam hemma. hela dagen, hela kvällen. för evigt. inte riktigt, men länge i alla fall. som bevis på att jag blivit alldeles för vuxen, städar jag just nu hela huset, har en tryffeltårta i ugnen, lyssnar på lite blandade gamla godingar och är bara allmänt duktig, istället för att styra världens kalas med fylla och spyor överallt.

d u k t i g. gammal. kanske tråkig. men duktig.

jag har btw upptäkt att Amber oak finns på spotify! lyssna! jag slängde även iväg en kommentar på myspace inatt, om hur awesome jag tyckte de var igår kväll. jag fick ett svar av jim morrison himself, där han tackade och tvingade mig att komma på onsdag, då dom spelar på hamnmagasinet. jag skulle även dra med alla mina vänner.
så, joina?

nuuuuuuuuuu ska jag vara duktig igen och sluta babbla och börja diska. HEJ


Kommentarer
Postat av: frida

JAG JOINAR JUEE



Fanny, jag känner mig dålig ju.

Jag sitter i min säng och äter choklad och du städar huset? fett konstigt.

2009-12-12 @ 15:04:48
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0