vissla för alltså ni behöver inte respektera honom så

ikväll har jag, som sagt, varit på deportees med min vän frida.
deportees är, om ni nu inte vet det, från samma håla som mig själv. nästan samma gata till och med.
därför blir jag extra glad då hela publiken ställer sig upp från sina säten på sagateatern, för att försöka visa sin uppskattning i slutet av konserten. jag menar, pojkarna är ju praktexemplar på att det faktiskt går att göra något av sitt liv, fast man kommer ifrån vindeln.

allt var verkligen perfekt: kanske världens bästa platser, underhållande sällskap, snygg(!!!!!!) publik, underbara förband (amber oak var kanske något lite extra, med jim morrison jr som frontman blev jag totalt förtrollad), skön stämning och ett alltid lika klockrent deportees.

5 av 5 toasters. lätt.



Kommentarer
Postat av: fniss-lisa

5 av 5 toasters vare ja, LÄTT mannen



vi ska se amber oak igen, och deportees



lockiga pojkarna var sjuttsingen inte att leka med



asså, jobbigt att få in massa olika saker i samma kommentar.



2009-12-12 @ 00:20:26
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

VI DRAR DIT

LÄTT



du är rätt intelligent ibland. Not :)

2009-12-12 @ 00:32:07
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, eller så övar vi på att inte skratta. Jag tror det är lättare att vissla då nämligen...

hehhehehhe



ååååh, asså fanny, det skulle äga om du fick honom med lite glass på.

sjukt mumsigt.

fast han va lite för benig för min smak, men med lite glass på insidan också kanske han blir bättre.



heheheheh

nu ska jag sova.

detta är inte bra.

heheheheh

2009-12-12 @ 00:41:07
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0