i hope you had the time of your life

jag& saga diskuterade just våra hudar. låter ganska äckligt. men det var jag som började. jag sa att jag ville vara brun. inte falsk-brun, utan nyttigt/snyggt/friskt/fräscht/sol-brun. som man blir på sommaren. i sverige. inte något överdrivet brunutansol-brun här inte. 

så klart kom jag att tänka på spanien. och allt galet som hänt där. och alla galna spanjorer. men det är bara så att jag verkligen har haft några av mina absoluta toppmoments just där, i spanien, i en liten liten stad norr om barcelona. jag kommer aldrig att glömma det. aldrig. aldrig. det är liksom historier jag kommer att plåga mina ungar med, och berättelser som skulle få mest plats i min biografi. människor som jag träffat där kommer alltid att betyda mycket. det är bara så det är. alla får stå ut med att höra en del historier x antal gånger för mycket. bilder lär alla också få alldeles för mycket av.

men jag gillar det.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0