jag vet att jag döljer en sanning

jag har länge varit anti. väldigt anti. mot en viss person. hon kallas för melissa horn. alla bara snackar om henne hela, hela tiden. så jag har inte velat lyssna. jag har tänkt att hon är ingenting för mig. jag lyssnar ju på skrikmusik som alla andra avskyr, och på poeter som ingen verkar förstå. melissa horn, som till och med isabella löwengrip aka blondinbella tipsat om, kan omöjligt vara något för fanny ekström, aka fräny.

men ack vad fel jag hade. jag har nu för första gången knappat in hennes namn på spotify. jag kan inte få nog. nästan samma sak som med winehouse här nedanför. låtarna hon gör är ju sjukligt vackra. och hennes röst nästan lika len som sammet. poetiskt, huh? hon är ju nästan som en kvinnlig winnerbäck med en liten touch av annika norlin. lite laleh också. u n d e r b a r t.




Kommentarer
Postat av: frida

BRA FANNY



fast jag hade tyckt mer om att du tagit emot tipsen från mig i stället för blondinbella. Men man kan int få allt här i världen.

2009-11-12 @ 18:59:57
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0