kär i en ängel

jag är på ingenting-alls-kommer-någonsin-bli-bra-humör. det känns som att allt bara går rätt åt helvete, för att vara rakt på sak. jag känner mig nere, jag känner mig oglad och det känns som att det aldrig någonsing kommer att bli bra igen. när jag är på sådant här humör brukar håkan lösa alla problem, när han sjunger om folköl, kärlek och bilar. lite sommarkänsla mitt i det här äckliga snövädret. det hjälper sakta men säkert. dock känner jag mig rastlös. som att inget duger, eller någonsin kommer att duga.
det som glädjer mig lite, eller väldigt mycket, är att mina spanska vänner nu faktiskt kommer hit, till ovädret. det kommer att bli intressant och intressant. jag saknar det, och dom. såklart. spanien är så fruktansvärt vackert, och människorna om vackrare. typ oslagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0