trivs i sängen

hejsan,
jag heter fanny. jag bor där inga andra än pensionerade lärare och hobbyfiskare vill bo. jag drömmer om att flytta här ifrån så fort som möjligt, och att helst aldrig komma tillbaka. jag drömmer om rökiga klubbar med dundermusik i hjärtat av new york med vänner som betyder allt. jag vill ha fred på jorden, och ett eget skivbolag. jag skulle inte klaga om kurt cobain återuppstod och tog med sig sid vicious på en sverige-turné och gav mig ett backstagepass. jag älskar känslan efter man tränat så blod kommer upp i halsen, och känslan när man åker långt med buss med ljuva toner i öronen och kollar ut genom fönstret och tänker att det skulle kunna passa i en musikvideo.
jag är less på alla sjuka ideal och människor som finns, och skulle mer än gärna isolera mig på en öde ö med endast en gitarr, lasse lindh och granatäpplen. solen skulle skina& jag och lasse skulle sjunga. lasse skulle sjunga bra, jag skulle mima för att inte behöva låta. det skulle vara rätt så underbart.

vänliga hälsningar,
fanny.



Kommentarer
Postat av: evelina

haha. du är nog den enda, förutom mig själv, jag har hört som älskar att åka buss.

Folk brukar tycka jag är ruskigt skum som väljer buss före bil bara för musikens skull.



+med solen skinandes och folk i massor var lasse lindh helt underbar live!:)

2009-10-12 @ 00:44:54
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0