den har en speciell arom

nyss kom det en rörmockare hit.
vi ska äntligen göra om det hemskt fula badrummet vi har.
det lilla fula, äckligt fula badrummet med bruna blommor.
jag gillar inte rörmockare eller elektriker eller liknande, för de är aldrig unga, snygga som i desperate housewifes.
dom är mer som mördarna i criminal minds eller csi.

jag lättade dock upp stämningen nyss, då jag hysteriskt började skratta.
jag bara skrattade och skrattade. anledningen var christoffer hiding.
ni hörde rätt. DEN christoffer hiding. från idol. med det långa fina håret.
den christoffer hiding som ger mig gåshud bara han öppnar munnen.

han är min vän på facebook. och han har en video där han sjunger när han lagar mat.
"det blir gott. rödlök har en speciell arom som den gula löken saaaknar, och som pricken över i:t har vi i..vad har vi i hinken, det vet jag, och jag ska ge dig svaaaret: mozzarella inköpt på prisextra för 16.90 kronor styck, kanske inte den mest smakfulla osten men den har en speciell arom. yeah. och sist men inte minst har vi den italienska salladsdressingen, italienska salladsdressingen. oh vad det ska bli gott. jag gjorde alldeles för mycket lök, så ni där hemma kanske vill ha lite färdigskivad rödlök?"

christoffer hiding är perfektion. ge mig honom. nu på en gång.

Kommentarer
Postat av: ida

Underbar improvisationssång! :'D Ofta att du är vän med honom på facebook? haha.



aha, jag ska läsa, läsa, lässssa den då! känn ingen press ;)



Hahah! Så tur att ni gillade filmen, vi lade ner HELA vår själ i att göra den!!:D



2010-02-05 @ 15:30:52
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/
Postat av: yo

hahaha åhhh, videon då han lagar mat är guldkant!

2010-02-14 @ 21:25:33
URL: http://josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0