i got nothing to give, just a little tiny surprise

jag tror inte det är ett bra tecken att min datorladdare ryker.
och jag tror inte att det är så bra att jag spottar blod, heller.

dock tycker min spanskalärare att jag inte kan ha en sjukperiod just nu.
jag måste prioritera spanskan. spanska går före allt.samtidigt tycker min mattelärare att jag ska prioritera matten, och min svenskalärare säger att jag måste prioritera svenskan. självklart så är UF-företaget också väldigt viktigt, enligt min UF-lärare. mina journalistiklärare tycker också att jag ska lägga ned all min fria tid på skoltidningen.

jag önskar att jag kunde räcka till, till allt. jag önskar att någon kunde klona mig. så jag kunde göra mitt bästa i allt, så jag kunde göra alla så nöjda som dom vill vara.
jag önskar att jag inte blev sjuk så ofta, och jag önskar att allt var så enkelt, så enkelt.
men inget är enkelt. inget är som jag vill att det ska vara. jag är inte som jag vill vara, och jag blir så irriterad över att ingen någonsin förstår.


Kommentarer
Postat av: nedia

shit, jag håller med dig så mkt :(

2010-02-02 @ 17:51:59
URL: http://nediachebaane.devote.se
Postat av: frida

jag kanske inte förstår. men jag känner ungefär så som du beskriver.



tyvärr måste man komma hit för att få smaka kakan.

2010-02-02 @ 18:05:05
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0