radion spelar aldrig våran sång

eftersom jag ska på fotbollscup imorgon fick jag lov att tacka nej till ett sjujäsikens 18-års kalas hos finaste josefin. istället lyssnar jag på tv och roar mig med att "stumbla" saker. jag kan inte sluta.
 

Q: What is christianity?

A: It is the belief that a two-
thousand-year-old jewish zombie
can make you live forever if 
you symbolically eat his flesh 
and telepathically tell him that 
you accept him as your master, 
so he can remove an evil force 
from your soul that is present 
in humanity because a rib-woman 
was convinced by a talking snake 
to eat an apple off a magical 
tree in a wonderland.

Kommentarer
Postat av: josefin

Fannyyyy, du missade en jäkla kväll alltså :D synd att du inte kunde komma :/

2010-02-21 @ 14:16:09
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0