there you have it

hej, jag heter anna fanny sofia ekström. jag fyller myndig om etthundraåttiofyra dagar, längtar som en dåre på att få börja leva på riktigt.

jag bor i en liten håla där alla hälsar när man går på ica, och där alla viskar bakom ryggen direkt man vänt håll.
jag går på den underbaraste skolan du kan tänka dig, med livemusik nästan dagligen, idoler i korridorerna och glada människor överallt.
jag har världens finaste och bästa och vackraste och galnaste vännerna du kan tänka dig, som jag älskar så mycket fast jag säger det så sällan.
jag drömmer om att inte behöva hälsa på alla på ica här i den lilla hålan för alltid. jag vill bort från det här så fort som det bara går, fast jag har det så sjukt bra.
jag vill  mer än en billig etta 'på byn' och ett nattjobb på solhaga.
det är jag. kortfattat, men det räcker. så, vem är du? svara nu.
först liten fanny med liten bästa william.
sen vänner som är lite halvsmå.
och en inte så jätte gammal bild från ett sånt galet spanien.

Kommentarer
Postat av: josefin

klart jag minns den kvällen! haha, helt oförglömlig.

2010-02-09 @ 06:35:21
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/
Postat av: frida

jag heter snoris.



sen orkar jag inte säga mer.

2010-02-09 @ 18:20:09
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0