a boy named sue

jag brukar verkligen bara zappa förbi tv4 guld, eftersom det mest bara är uppblåsta baywatchbrudar som springer runt i röda baddräkter, eller gamla gråhåriga gubbar med plastpistoler som svär efter varje ord.
men idag zappade jag inte förbi inte.
just nu är det johnny cash in san quentin.
dom intervjuade en fånge som skulle avrättas, och han berättade att kvällen före man avrättas så förs man ned till en annan cell. och före man går ned till cellen så skakar man hand med alla andra fångar. då frågade han journalisten: vad säger man till en man som ska avrättas? lycka till?

hur som helst, så är johnny cash my man.


Kommentarer
Postat av: frida

för att du alltid håller saker hemliga för mig.

så nu ska jag vara barnslig och ge igen :)



fanny, en ipod är inte dyrare än en mp3 ifall du trodde det :OOOO

2010-01-06 @ 18:26:51
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0