det kommer att bli kalas

en sak som är säker är att det här året verkligen kommer att bli så underbart bra ett år möjligen kan bli.

det är i år jag och alla mina jämngamla vänner fyller myndiga, vilket innebär körkort, krogen och frihet.
det innebär också att jag får göra vad jag vill, det vill säga resa så mycket som det bara går och sticka på så många festivaler jag bara hinner med.
om nittiotvå dagar far jag och min kära vän sofia till spanien, till málaga. och det kommer ju att bli så underbart, så underbart. jag ska styra kalas i efterskott och hon ska dansa på bardiskar. vi ska sola tills brännblåsor och parta 'til we drop.
jag känner mig så oerhört taggad på piteå dansar och ler också. att få träffa alla underbara personer som vi träffade i somras, att störa sig på radiodängor som spelas 24/7 på campingen, att bli bjuden på hemkört vin i plastmuggar och att få höra norrbaggar skrika att de elsker smärtaaaaaaaaaaa.

jag tror att jag och älskade år 2010 kommer att komma bra överens. skål hörni.


Kommentarer
Postat av: sofia

åhh vad kuul! jag saknar alla sjuka människor som vi träffade där borta, haha ;D



spanien kommer bli bäst, helt klart! och självklart ska vi dansa på bardiskar. vi ska äga allt och alla och göra det till en oförglömlig resa! :D :D

2010-01-02 @ 10:54:54
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/
Postat av: josefin

Fanny, nyårsafton ägde, det här året kommer äga! PUSS

2010-01-02 @ 13:57:27
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0