die bitch die

dagen har varit så himla bra. ända till nu.
jag fick bästa platsen på bussen imorse.
jag valde sovmorgon istället för matte.
svenska b-provet kändes så underbart bra, kanske för att jag pluggat som en dåre.
jag har hunnit gymma.
jag såg att det var top model på tv och blev glad.
jag insåg sen efter ett tag att det var säsong 6.
säsong 6 = säsong jade.
nu mår jag bara dåligt och vill spy och sparka tv:n ut genom fönstret för att sedan hoppa på den och bränna den och slå den med ett järnrör för att sen stycka den i bitar och slänga den i en vulkan som sen gör så att hela jorden exploderar.

så känns det just nu.
det enda som är nice är att sarah kommer. finally liksom.

Kommentarer
Postat av: frida

jade



är jobbig...

2010-01-18 @ 19:35:34
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0