for you i will

jag sitter framför tv:n och slötittar på trinny och susannah och slösurfar samtidigt på forever21 och vill ha allt som finns uppe på sidan. dricker glögg och äter scones gör jag också och myser med hunden som faktiskt får ligga i soffan när jag är ensam hemma.
men nyss gick det upp något i huvudet på mig.
jag sitter och klagar över huvudvärk och nu när jag tänker efter känner jag mig bara så djävla korkad, bortskämd, hemsk och allt tragiskt du kan tänka dig.
måste. hämta. telefonen.
så jag gjorde det. och skickade iväg 50 kronor till rädda barnens arbete i haiti.
inte för att det är något speciellt, men det känns lite bättre. lite, lite bättre.

Kommentarer
Postat av: frida

FANNY DEPORTEES VANN



och tack, jag vet dock redan att jag är söt. :)

2010-01-19 @ 21:43:26
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0