it makes you feel good, doesn't it?

jag sitter här och finknåpar på min lilla bucket list, som jag håller på att fixa med. jag har bestämt att jag ska skriva ut den och ta med varje gång jag ska ut på äventyr. listan ska bli min nya bästa vän.
för er som inte vet vad en bucket list är, kan ni ju kolla in filmen: the bucket list.
den är fin, och man blir så sugen på att göra saker som man alltid velat göra. jag har 50 saker nu, som jag ska kunna stryka från min lista innan det är dags för fanny ekström att säga ciao.
som inspiration läser jag andras listor. dom är jätte fina. en hade att han skulle åka de 10 bästa bergochdal-banorna i världen.
då fick jag en liten flashback. jag har ju faktiskt åkt en av de 10 bästa bergochdal-banorna i världen. mer än en gång också. jag åkte med min bror och min syter och en random gubbe. i slutet sa han: it makes you feel so good, doesn't it?
vi nickade bara.

tydligen så har n'sync också åkt den. dom var ju ungefär lika spända som jag var.


förresten kommer smakprov från min lista om ett litet tag, när jag är klar. stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0