jag slängde bort nån slags vän

jag har suttit och kollat på den här pojken länge nu. jag ville inte ens stänga av datorn igårkväll när jag skulle sova. jag lät skärmen vara uppe, så det sista jag såg var hans ögon och hans sockerbitsvita hår och hans fräknar och ögonen som ser så ledsna ut att man nästan blir ledsen själv.
det här är perfektion. kragen är alldeles slät och fin och ärmarna är uppkavlade så fint som det bara går att kavla upp ett par ärmar. kindbenen vill ni inte ens att jag börjar prata om.
han är nog den vackraste jag sett, alla kategorier.
och nu har jag den vackraste bakgrunden i hela världen på min dator.


Kommentarer
Postat av: frida

du får ha honom för dig själv.

2010-01-02 @ 18:11:54
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

alltså, jag är benägen att hålla med dig.

till viss del.



men inte helt och fullt.

2010-01-02 @ 22:57:19
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0