kanske inte kambodja after all

förra inlägget var ett mail jag fått av ett barnhem, som svar på min förfrågan om jag och mina vänner sofia, saga och frida skulle få fara dit och hjälpa till, som vårt projektarbete.
nu är jag dock helt sugen på något annat. jag har fått ett svar till, nämligen. som är så bra att jag hoppar upp och ned och blir helt galen bara av tanken på det. jinja, uganda. jobb på radiostation om HIV-smitta och jobb som lärare och fotbollstränare. guidade turer till hairy lemon island och chans att få slå upp tält vid nilen och campa och åka gamla träbåtar. safari och murchison falls.

syon på måndag, och jag är så peppad,peppad redan nu.




Kommentarer
Postat av: frida

VILL VILL VILL ÅKA DIT

2010-01-22 @ 18:09:44
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0