seven sundays a week

jag är alldeles för trött för mitt eget bästa& jag kollar runt på gaddad.se och jag är så fruktansvärt sugen på en egen fin tattoo. precis just nu vill jag ha den.
jag hittade en jätte fin. heart means everything står det.
jag såg att det var en gammal skrytar-vän jag har på msn.
en skrytar-vän är en sån där vän som man egentligen inte känner så bra, en sån som man pratar om favoritlåtar och konserter och sommarlov med. en sån där som man pratar med om man är social och en sån där som man tycker är så farligt snygg och vars flickvän man är så avundsjuk på. i smyg, förstås.
man pratar om hotbrev från grannar och öldricking. inget allt för allvarligt seriöst.
sen skryter man om det. till alla.  för så fina är dom, dom där skrytar-vännerna jag har.

Kommentarer
Postat av: sarah

som sagt, den saftiga blogglönen är oexisterande; men fullt förtjänad. (har du gaddad btw din pög?!)

2010-01-16 @ 13:31:13
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0