som lovat

här är 14 av mina etthundra saker på min fina bucket list. de'ni

  • berätta mitt livs historia för någon, utan att missa några som helst detaljer
  • köpa en jordenruntresa och en ryggsäck och bara sticka
  • köra genom usa, från kust till kust
  • prova på att surfa på riktigt
  • säga till personen jag avgudar mest i hela världen, att jag av gudar den mest i hela världen
  • lära mig sticka
  • ta körkort
  • få en artikel publicerad i rolling stone
  • firå nyår på times square i new york
  • lära mig latin
  • skriva en bok
  • tatuera mig
  • söka mitt drömjobb
  • hitta ett eget "the beach"

gör en ni också. det tycker jag ni ska. sen skriver ni en kommentar med fjorton eller 72 saker som ni vill göra. deal?



Kommentarer
Postat av: frida

6 av de där ska jag också göra. fast jag berättar inte vilka.

2010-01-06 @ 11:49:09
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Fridaaaa

u bet we will, Sommaren ligger i våra händer fräny!

2010-01-06 @ 15:16:14
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0