tvåtusentio

jag firade det nya året tillsammans med de finaste människorna jag känner, skumpa och krossade glas. vi sjöng gyllene tider och sköt raketer och jag tror jag fick 1073 kramar. det första värdinnan frida fick ur sig, på det nya året var: jag är så djävla körd. sen skrattade hon.
jag skrattade hela kvällen. och jag tyckte om hela kvällen.
lilla byn är inte så hemsk. här i lilla byn finns några av världens bästa, som jag älskar så ofattbart.
och jag saknar att inte hitta på bus varje dag i skolan, typ gömma sig i bastun och leka den där leken där man fick en lapp och sen skulle man hitta generalen. eller i högstadiet då vi hängde i bibblan och spelade fia eller satt i caféet och var tuffa.

hur som helst så har jag världens finaste vänner. och jag tror verkligen att år 2010 kommer att bli det bästa året någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0