detta fält måste fyllas i

Jag har blivit utmanad av lovisa
att göra denna roliga "grej"!

Så här går det till:
- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:
- jag har faktiskt haft rosa hår
- jag föddes med navelsträngen runt halsen, och var knallblå när jag kom ut. 
- jag fullkomligt älskar att åka buss. långt. 
- jag har alltid, alltid hatat att åka slalom/snowboard/whatever.
- min största mardröm är att vakna upp om 10 år och inse att jag är kvar på samma ställe som nu. den mardrömmen ger mig ångest. 
- det absolut bästa jag vet, är att stänga in mig på mitt rum alldeles ensam, tänka på allt och sjunga med till någon av de alla hembrända simple plan-plattorna jag har. 

♥Jag utmanar mina kära vänner & andra bloggare;
frida
sofia
josefin
martha
maj-björn
josefin

Kommentarer
Postat av: frida

men jag bl0ggar inte

hhiihihih



jag har paus. eller så har jag slutat.

man vet inte.

2010-03-09 @ 09:13:11
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida eller majbjörn??

fanny.....................................

2010-03-10 @ 17:43:44
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0